عشق آتشین من

عشق آتشین من
یه کلبه پر از عشقولانه ها 
قالب وبلاگ
نويسندگان

روزگارا …. تو اگر سخت به من میگیری، باخبر باش که پژمردن من آسان نیست .
گرچه دلگیرتر از دیروزم ، گرچه فردایی غم انگیز مرا میخواند .
…. لیک باور دارم …. دلخوشیها کم نیست …. زندگی باید کرد

 


تن آلوده به زنگار،قیمت طلا نداره
آخر قصه همین جاست
قصه ی کسی که تنهاست...

 

 

امروز از دیروز به مرگ نزدیک تریم،به خدا چطور؟؟؟

 

 

یک چيزي که هيچ وقت فکرشُ نميکردم

که به اين زودي بهش برسم

اين بود که تو اين سن بشينمُ گاهي ناخودآگاه

نفسهاي عميق از ته دل بکشم...

واسه کشيدنشون حالا زود بود ...!!!!

خـــــيــــلي زود...

 

 

 

"اشکاتو بزار برای

روزی که من دیگه نیستم

روزی که رَدَمو از هر کی بگیری

میگه نیستم..."

 

 

خوشا خودسوزی عاشق
مرا اتش زدی ای عشق
خوشا عشق
خوشا خون جگر خوردن!

 

 

خدایم ای خدایم صدایت میزنم بشنو صدایم شگنجه گاه این دنیاست جایم
به جرم عاشقی این شد سزایم!

 

 

تو ذهــن کوچهــ های آشـــنایی پر شده از پاییــــز تنــ طــلایی تو نیســتی و وجــودمو گرفتهــ شاخهــ خشکــ پیچـکـــ تنـــهاییـــ...

 

 

سهم من از این عشق ، یک نقطه چین شد
او رفت و این دل تا ابد تنهاترین شد !!!

 

 

دیگه سهم هر انسانه تن هر دونهی گندم بدون مرز و محدوده وطن یعنی همه دنیا تصور کن تو میتونی بشی تعبیر این رویا

 

 

 

همیشه به دنبال عشق اولت باش/ که هیچ وقت از اون خسته نخواهی شد

 

 


فقط
غروب
جمعه نیست که دلگیر است
کافیست
دلت گیر باشد...

 

 

بهتــــر است دهان خود را ببنديد و ابـــله بنظر برسيد تا اينكــــه ان را باز كنيد و همه ترديد ها را از ميــــان ببريد

 

 

باران باشد

تو باشي ...

و كوچه اي بي انتها

دنيا را مي خواهم چه كار !؟
ღღ

 

 

من آن گلبرگ مغرورم..........که می میرم زبی آبی
ولی با خفت و خواری..........پی شبنم نمی گردم

 

 

چشمانت را براي کسي که معني نگاهت را نمي فهمد،گريان مکن... 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های عاشقی
برچسب‌ها: عشق اتشین من
[ سه شنبه 9 آبان 1391 ] [ 14:16 ] [ hot lover ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

صفای چشمای مهربونتون که وبکده من رو قابل دیدهاتون دونستید.امیدوارم دلای عاشقتون همیشه گرم و شاد باشه.اگه محبت کنید نظر بدید ممنون میشم
امکانات وب